tirsdag 8. november 2011

Zink hus

 Som mange andre har jeg også blitt veldig glad i disse fine Zink husene som man får kjøpt i de fleste interiørbutikkene for tiden. Jeg var innom Nille i forrige uke og kjøpte to nye til samlingen. Jeg kjøpte to helt like, og dro etterpå innom Europris og kjøpte hvit spraymaling. Så nå har jeg et i hvitt og et i grått. Jeg elsker spraymaling, og i morgen skal et par speil fra Ikea få en ny farge. Jeg har mange prosjekter på gang, og det liker jeg.

  

 Etter og før bilde av zink husene.

 -puss puss

3 kommentarer:

MindeCaroline sa...

Hei Line.
Hvor har du kjøpt sov godt/drøm søtt skiltene? Kjempe søte!

Line sa...

Hei Minde:)

Ikke sant:) De er kjøpt på Til Glede. De har fått inn masse nyheter:))

MindeCaroline sa...

Da må jeg løpe å se:) Takk!
Veldig fine!!