lørdag 7. januar 2012

Lucky me

 Jeg ligger litt etter med blogginnleggene, så jeg må bare beklage litt for at jeg nå på 7.jaunar, 2 uker etter juleaften kommer med et lite innlegg av jeg fikk til jul 2011.

 Her finner du den "lille" ønskelista mi til jul, og det var mye som jeg kunne krysse ut av lista mi når siste pakke var åpnet.

Det jeg ønsket meg mest av alt fikk jeg før juleaften når jeg var hos mamma og Widar. Vi dro nemlig til IKEA & Bohus, og jeg fikk plukke ut julegaver fra både bestemor, mamma, Widar og Zippo-dog.
  • Hvitt Hemnes sofabord fra IKEA
  • Lammeskinn
  • Lysestaker
  • Dørmatte -ute
  • Stor blomstervase
  • Kjevle
  •  Hvit lysekrone fra Bohus (bilde kommer når den er hengt opp)
  •  Ildfastform
  • Masse fine interiørting
  • Tøfler
  • Klær
  • SWEET t-shirt & SWEET headband
  •  Senseo kaffemaskin
Men siden vi hadde en kaffemaskin fra før fikk vi byttet den i en etterlengtet
  • Moccamaster

I tillegg fikk vi masse fra Rosendahl:
  • Ølglass 
  • Kaffeglass
  • Kakefat
  • Telysestaker
Dette var litt av gavene jeg fikk til jul. Superheldig!!!

Men den fineste julegaven under juletreet i år var nok en vi ga bort, og den får dere se i et blogginnlegg senere, kanskje i dag.
-puss puss

Ingen kommentarer: