søndag 15. juli 2012

Gratulerer

... Så mye til kusinen som er 1 uke gammel i dag! For en uke siden fikk vi den koselige beskjeden om at Emma hadde fått seg ei ny kusine, og at jeg hadde blitt tante på nytt, til #3! Glede!


I dag er også Emma 15 uker gammel, tenk på det! Den lille, store jenta vår er snart 4 måneder gammel, helt utrolig! Den siste uka har hun blitt så flink til å holde - og følge blikket! Når hun følger blikket er det litt "hakkete" ennå, men hun klarer å følge med. 

Flinke jenta vår som vi lenge var usikre på om ville klare seg! Jeg er så utrolig glad og takknemlig! Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort om vi ikke hadde fått henne! Vi mistet storebror, og savner han hver eneste dag, og nå som vi har Emma, vet vi så tydelig hva vi mistet i fjor. Vi har et barn for lite, men om vi hadde hatt Dennis, hadde vi ikke hatt Emma.. Og nå kunne jeg ikke ha byttet bort Emma for alt i hele verden, men jeg skulle gjerne hatt begge her om det hadde vært mulig.. 

Her om dagen fant jeg også ut at på terminen til Emma var på samme datoen som vi i fjor fikk beskjed om at jeg var gravid med Dennis.. Masse tanker som surrer og går = rotete innlegg.. Beklager!


PUSS PUSS


Ingen kommentarer: