tirsdag 28. august 2012

Hørseltest

Ny tur til Elverum for hørseltest på Emma i går. Dette var hørseltest #3, men vi må tilbake til #4 om to måneder, den ble dessverre ikke godkjent denne gangen heller. Hun må ta hørseltest pga at hun er for tidlig født. Om den ikke går igjennom neste gang må vi til spesialister for da kan det hende hun har fått en hørselskade fordi hun kom 3måneder for tidlig og fikk en hjerneblødning. Vi merker at hun hører godt, hun er veldig var for lyder, og blir fort sliten om det er for mye støy, så jeg tror ikke det blir noe problem.

Etter vi var ferdig på sykehuset kikket vi litt i butikker. Emma var sliten og kosesyk, noe som endte med at jeg måtte bære henne store deler av shoppingen. Tror kanskje vi bør kjøpe oss en bæresele snart? Vi fikk ikke kjøpt så mye siden det var litt vanskelig med Emma på armen, men det ble litt klær til henne for penger hun har fått av kjente og kjære.


 Babyuggs-love!

Nå skal vi straks ut å lunsje med Jenny på Radisson. Hun venter en liten prins like før jul, noe Emma og jeg gleder oss veldig til! 

Ha en fin tirsdag!   
Husk å delta på giveaway'n på innlegget under!



PUSS PUSS

 

 

3 kommentarer:

Anita sa...

Herlige høstklær:) Kan jeg spørre hvor stjerne buksa er fra? Søt!

Line sa...

Takk, den er fra NameIt:) De har det samme motivet i flere kjoler også:) Veldig fine! <3

Anita sa...

Tusen takk for svar:) Har desverre ikke name it butikk her jeg bor,men en butikk som tar inn merket. Håper de har stjernebuksa,har stjerne dilla! Kan ta helt av med babyshopping tror jeg,er så mye fint at en glemmer seg selv ;)