tirsdag 28. august 2012

Mitt lille hobbyrom..

...Som jeg ikke har.. Nå er alt av div hobbysaker tatt fram, og stua ser helt bomba ut!!! Et større hjem? JATAKK! Neida, vi klarer oss veldig bra i vår lille hule, men det hadde vært godt med sitt eget rom når man holder på med både hekling og dåpsplanlegging om hverandre, for det blir fort rot! Når baby #3 kommer, DA trenger vi større plass!

Når regnet fosser ute, det er kaldt og mørkt, er det godt å sitte inne med stua full av levende lys og pusle med hekling og dåpsinvitasjoner! Slik som nå..


Emma sover så søtt og lader opp til morgendagen, da er det ny vaksine for tur. Jeg skal gå til innkjøp av nye joggesko i morgen! Det trengs, etter at jeg leverte mine 2(!) par (splitter nye!!!) joggesko uvitende til en av uff-kontainerne som blir sendt til dem som trenger det aller mest. Jaja, det var sikkert noen som trengte dem mer enn meg, noen som kanskje aldri har hatt sko på beina! 


Det var forresten veldig koselig å se igjen Jenny i dag! Vi pratet om babyer, graviditet, fødsel, innkjøp, ja hele den pakka! Det er godt at jeg ikke er den eneste igjen som ikke får nyte vintersesongen på sitt aller beste i Trysilfjellet, til vinteren har jeg Jenny! Da skal vi nyte mammalivet med våre to søte små inne varmen på cafè mens de andre er i bakken, frys og står på ski, jobber og slit, drikker og har fylleangst dagen derpå! Looking forward to it! 


PUSS PUSS




3 kommentarer:

Marielle Katarina sa...

Dere må bli med å spise lunsj med meg og noen jenter fra barselsgruppa mi :) Så kan vi sitte og aaaw'e og ntåå'e over fineste Emma også ;)

Line sa...

Ja, hehe, det kan vi bli med på ;P Er det mange på gruppa di? :)

Marielle Katarina sa...

Nei, igrunn ikke. Vi er vel egentlig 3 stk som viser mest initiativ til å treffes før og etter fødsel :)