onsdag 31. oktober 2012

★ 31.oktober ★

Med en gradstokk som viste -10 grader pakket Emma og jeg oss inn med lag på lag med klær og dro avgårde til helsestasjonen. Det var tid for ny vaksine og en time hos fysio rett etterpå, tusen takk!!! Det blir litt mye kjøring hit og dit mellom sykehus og helsestasjonen, så Emma og jeg er supertakknemlige når de har mulighet til å sette opp helsesøster og fysio på samme dag!

Vi var også til Riksen på mandag, på bomtur! Ja, dem beklaget så mye når de hørte at vi hadde kjørt helt fra Trysil for noe de kunne ha fortalt på telefonen... Jaja, det var koselig å besøke mormor og Besten, og det ble litt tid til shopping før vi dro hjem igjen.


Vi var som sagt på helsestasjonen i dag, i to timer. Emma fikk masse skryt, hun er blid og fornøyd som vanlig, men det ble noen høye skrik når helsesøstra kom med sprøytene. Stakkars lille! 


Vi var alene på helsestasjonen i dag, og det syntes! Vi hadde bredt oss utover, med papirer og klær allover, heldigvis har jeg endelig fått litt mer orden i papirene! 

Vi får nemlig mye brev i posten hver uke fra forskjellige leger.. Resepter, epikriser og innkallinger, flere brev i uka, og nå har jeg endelig fått samlet alt i en mappe! Veldig kjekt, for dem lå bare å fløt i stelleveska i flere måneder. Hadde null kontroll!

Nå skal jeg nyte noen minutter med sol, men jeg kommer tilbake etterpå!


  ★ PUSS PUSS ★




Ingen kommentarer: