tirsdag 30. oktober 2012

★ WoolLand Norway ★

Når kulda og vinteren kommer er det viktig å holde de minste varme så de ikke fryser og blir syke! Her i huset har vi kjøpt inn masse ullklær til Emmalille så hun ikke skal fryse! Det er såå masse fine klær til de aller minste i butikkene om dagen, og man må passe på å ikke ta helt av. 

Jeg har falt for et nydelig merke, som faktisk er fra Norge, WoolLand. Dem har masse fint til både store og små, og når jeg klikket meg inn på nettsiden dems for bare en uke siden og så at de hadde tilbud, da brukte jeg ikke lang tid på å klikke hjem et par sukkersøte plagg til prinsessen vår.

 

Samme dag som jeg bestilte dette ble det sendt avgårde, og bare et par dager etter lå det på postkontoret. Kjapp leveringstid, det liker vi! 

Venter på et par andre pakker også som dessverre bruker litt lengre tid. Den ene har jeg ventet på i over en måned nå, når kommer den egentlig? Den andre må trykkes først, før den blir sendt! En liten julegave til meg, fra meg! Gleder meg!

  ★ PUSS PUSS ★




Ingen kommentarer: