lørdag 13. april 2013

★ Min lille hobbykrok ★

Ute laver snøen ned mer enn jeg har sett i hele vinter, og inne sitter vi syke hele gjengen. Jeg er glad i vinter og snø, men nå som det har vært så fint vær i en periode, og det begynner å bli bart, så syntes jeg det var litt kjipt at det måtte begynne å snø igjen.

Men forresten, jeg har ikke visst dere mitt lille verksted. Jeg hadde nemlig besøk av noen venninner her en dag, som heller ikke hadde sett mitt litt verksted før da, og som ikke visste at jeg hadde så mye perler, klyper etc til min nye hobby.


Jeg har massevis av perler i nesten alle mulige farger!


HER kan dere se hvordan min lille krok så ut før jeg fikk orden i hobbysakene.

Jeg trives veldig godt her, og det er så koselig å se at det kommer inn litt bestillinger, og ikke minst å høre de hyggelige tilbakemeldingen jeg har fått av dere som har bestilt smokkesnorer, vognpynt og nøkkelringer av meg! Tusen takk! 

Send meg en m@il om du ønsker å bestille (linesdrom@outlook.com). Ja, nå har jeg endelig somlet meg til å lage en "litt" enklere mailadresse! Smil.



★ PUSS PUSS ★





4 kommentarer:

Unknown sa...

Fin fin hobbykrok :)

Line sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line sa...

Tusen takk, Susann:) jeg liker meg godt her:)

GullKorn Design by Rebekka Widerøe - norskdesignede barneklær 0-6 år sa...

Nydelig!!:))