søndag 14. april 2013

★ Nytt prosjekt ★

Nå har jeg endelig startet på et prosjekt jeg har tenkt på leenge. Sofabordet holder på å få en liten makeover. Skrekk & gru! 

Jeg har vært kjempefornøyd med sofabordet vårt, hvitt og fint, slik jeg liker det, men jeg elsker jo forandringer, og ikke minst å "eksperimentere" litt med inteiør. Så da var det rett og slett tid for en liten forandring.


Vi har fått låne pussemaskin, og i går kjøpte Espen beis..


Nå er jeg utrolig spent på å se det endelige resultatet!!! Det kan jo skje at det blir helt forferdelig, og at det ikke passer til stua... HJELP!!! Men jeg håper så indelig at det blir så bra som jeg ser for meg! ...Hvis ikke, står et nytt stuebord øverst på ønskerlista til bursdagen min som er til uka!

Et innlegg med nye bilder kommer når bordet er ferdig og forhåpentligvis enda finere! Wish me luck!


★ PUSS PUSS ★




1 kommentar:

Anonym sa...

Så Spennende!!! Har selv beiset stuebordet i drivved og lakket over, og er veldig fornøyd:)