lørdag 1. mai 2010

Hei hei, det er helg folkens!

Og jeg tenkte å blogge litt.. Det er sjeldent jeg blogger i helgene, men hvorfor ikke gjøre en vri.

De siste dagene har gått til å fikse rommet mitt, rydding, vasking og kjærestekos. På mandag var jeg en liten tur til Elverum og fikk kjøpt masse fint til rommet mitt. Fikk veldig mye for pengene.. Jeg er jo arbeidsledig om dagen, så da er det greit å prøve å bruke minst mulig, men det vet vel alle at det kan være litt vanskelig når det finnes så mye fint man har lyst på. Oi, det ble en lang setning. Kjøpene jeg gjorde var sminkehylle, speil, diverse søte pynteting, gardiner, gardinstang, rullgardin også ble det litt nye klær, en veske og sko. Nøyd.


Siden mamma er på Feiring om dagen passer vi "unga" på Zippo. Forrige uke var han på Hønefoss og denne uken har han vært hos meg i Trysil. Såå koselig med besøk av verdens søteste hund.
Nå sitter jeg og slapper av på rommet med banan og o'boy, og prøver å ordne meg litt, pakke litt og suser rundt på nettet. Jeg sjekket nettopp statusen på bankkontoen min, og den så lovende ut selv om jeg ble robbet for en del penger på onsdag, for nå ser jeg at jeg har fått de tilbake. Det var nemlig noen som hadde prøvd å tappe kontoen min for over 6500kr. Men heldigvis hadde jeg ikke så mye på kontoen.

I efta skal jeg til kjæresten min og i kveld skal vi feste!


Jeg gleder meg! Det blir artig å dra på Bøes igjen. Nå er fjellet stengt og sommeren er på vei, og da er det på Bøes alle møtes. Koselig. I morgen er det avsluttningsfest i fjellet og Bodil og jeg gleder oss til det også. Det blir moro!

Men ha en super helg alle sammen. Nå skal jeg få på meg litt sminke og klær før jeg drar til Espen.

Ingen kommentarer: