onsdag 5. januar 2011

Til Line. Fra Line.

I år, eller i 2010, så tok jeg meg endelig råd til å kjøpe meg min første bil. Har tenkt på det sååå lenge, og endelig! Jeg måtte finne en før nyttår, og det klarte jeg, så det ble en fiin julegave, til megselv, fra megselv. Jeg er såå fornøyd!! Og det nest beste er at Espen også er kjempefornøyd, siden han er min private bilmekaniker. Her er mitt fine glis:

Har ennå bare disse to bildene som var fra annonsen.

En supersøt VW Golf 4. 2001-modell, highline. I just love my new car!

Siden Espen og jeg har vært sengeliggende i jula og jeg har jobbet mye har han ikke fått sjekket bilen ordentlig siden jeg fikk den, men i går fikk vi tid. Etter 4 timer på verksted fant han få feil og skader. Bare noen småfeil som ikke koster mer enn 1000-lappen. Så jeg er heldig med kjøpet siden jeg egentlig var på utkikk etter en bil til 20 000kr mer. Så da spartet jeg de pengene. Smil.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Nice car :D Gratulerer så mye :D

Line sa...

Takk, darling:)