søndag 13. februar 2011

Den beste lørdagen på evigheter

Når man har en jobb som går ut på å lage mat til sultne turister som kommer hit til Trysil for å stå på ski og kose seg, må man regne med å jobbe de fleste helgene i sesongen.. Utrolig kjipt når Espen har en vanlig 7-16 mandag-fredag jobb mens jeg som regel har en kveld- og helgejobb.

I går var det et unntak, jeg fikk bytta vakta mi så jeg fikk være med verdens beste, han som gjør meg så glad, han er den største grunnen til at jeg er så lykkelig.

Espen kom til meg etter jobb og overrasket meg med hendene fulle av dette:

Ble såå glad! Capri Sonne og burk-brus er på topp10-lista mi.

Det ble masse levende lys.

Vi hadde kjøpt inn masse godt. Altfor mye, for etter maten og film var vi nøyde.

Vi spiste godt krydret kylling med saus, salat og ris. Enkelt og supergodt.

De sier at SALT er en veldig bra film, vi tror på dere. For beklager, vi fikk bare sett første kvarteret. Smil.

Takk, for i går, pus, du er best! Gleder meg til ny date på mandag. Hjerte.

Ingen kommentarer: