onsdag 30. mars 2011

Drømmetydning, failed!

I natt jag drømde något som jag aldrig drømt førut...

Yes, i natt som alle andre netter drømte jeg.. Jeg bruker å ha en vill fantasi i drømmeland, forrige natt hadde jeg mareritt og var på rømmen fra noen.

I Horten jobbet jeg med ei som sa at om man er på rømmen, betyr det penger, at man får penger. Så med en gang jeg våknet var jeg lettet fordi jeg kom meg unna og fordi dette skal bety money in my pocket.

I dag var det dessverre ikke tegn til noe penger, inntil jeg endelig fant igjen MinID til Altinn. Tenkte med engang at jeg skulle gå i pluss på skatten, men det stemte dessverre ikke, 500kr i minus. Heldig ble det ikke noen store summer, så jeg er nøyd! ... På en måte. Hih..

Nå skal jeg kose meg med Paradise Hotel før jeg skal rydde det siste jeg startet på før i dag. Det ble ryddedag etter jobb, og det er så godt å få orden på ting og ikke minst å få en bedre oversikt over innkjøpene til leiligheta.

Ha en fin kveld alle søte folks!
-puss puss

Avslutter innlegget med et bilde av den søteste hunden, som jeg savner masse nå:

Ingen kommentarer: