mandag 14. mars 2011

Energien er tilbake

I den siste tiden har det vært mye jobbing og lite tid til alt annet, man er sliten og energien er ikke der.. Hva gjør man? Jeg vet ikke.. Men nå har jeg hatt fri i noen dager og skal ikke på jobb før onsdag, herlig! Så nå har jeg tiid, til kjæresten, planlegging til flytting, bakken, friends, baking, familien, blogging osv, smil. Merker at energien kommer litt tilbake når man kan slappe av litt og så gjøre det man vil, og når energien kommer, da kommer også blogginnleggene på rams.

Espen og jeg prater veldig mye om innflytting om dagen. Vi gleder oss så mye og synes tiden går altfor sakte. Men nå er det bare 7 uker igjen, og de ukene går fort. For på jobben har vi mye å gjøre, og snart kommer jo påsken, plutselig er det mai.

Vi har kommet godt i gang med planlegging, vi vet hvordan vi vil ha det og har funnet masse fint som vi ønsker oss. Det meste av pynteting er kjøpt inn. Som Espen sa "Vi har jo brukt opp penger til en halv sofa, på pynteting!!". Gutter er gutter, og jenter er jenter. En annen ting Espen sa i forrige uke "Ikke bli som hun i Kamille reklamen når jeg ikke bryr meg om hvor ting skal stå". Hih, DEAL!

Mange har spurt oss om hva vi ønsker oss i innflytningsgave, og vi har skrevet en liten ønskeliste som kommer, om ikke så lenge.

Nå har jeg hatt et par skattejakter her i huset, og for en stund siden fant jeg disse Norges glassene + en flaske som jeg skal prøve å være litt kreativ med, eller bare bruke de til frokostblanding, pasta, mel, etc..


Gamle ting som har støvet ned i mange år kan bli til fine skatter en dag.


Ingen kommentarer: