tirsdag 29. mars 2011

Fint interiør med tom lommebok

Ble plutselig veldig blakk da jeg mistet min fine mobil på supertirsdag og gikk til innkjøp av en finere en siden jeg likevel måtte kjøpe ny. Takk til verdens beste kjæreste og snilleste venner.

Nå er det kun en måned igjen til innflytting i sokkelleiligheten, og dere vet at når det finnes så mye fint interiør i butikkene er det lett å dra kortet. Men når kontoen er omtrent tom pga en dum kveld ut med venner må man tenke litt "mest-mulig-for-pengene".

Og det synes jeg jeg klarer veldig bra!
Her er de små og fine innkjøpene mine:

Kasse/kurv til mat olje, krydder etc. til kjøkkenet. Pyntehjerte.
Fra butikken Til Glede.

Bilderamme til bildeveggen. "Home Sweet Home" hjerte til utgangsdøra kanskje?
Fra Skjæråsen gården.

En liten "spade" til vaskepulveret.
Fra Den Røde Oase.

Søtt skilt som passer perfekt til oss.
Jeg som elsker å lage cupcakes, og Espen som er et kake"monster".
Fra Trysil Flis og Malersenter.

Ingen kommentarer: