mandag 18. april 2011

Glad påsk !

Nå er påsken her, og det merkes. Turistene har kommet til Trysil, og de er sultne.
De liker å nyte en pizza på Peppes i fint påskevær.

Påsken er så fin! Jeg liker påsken veldig godt, med fint vær, solbriller, grillsesongen er i gang, påskeegg, masse helligdagtillegg og ikke minst masse fint av pynt til den lille påskeuka.

Selv er jeg veldig glad i gult, og hadde håpet på at vi kunne få flyttet inn før påske, så kunne vi ha pyntet leiligheten i gult i en uke.. Slik ble det dessverre ikke, så vi tar det neste år. Smil.

I helga var Jenny og Maria flinke og pyntet restauranten til påsketuristene kom.
Jeg synes det ble kjempefint, så derfor tok jeg noen bilder i dag av noe av den nye pynten.. Fint?


Det blir dessverre litt dårlig kvalitet på bildene uten blitz med iPhone,
men ellers er jeg veldig nøyd med min kjære iPhone.

Ha en fin påske, og ta gjerne turen innom Peppes Pizza i Trysil.

-puss puss

Ingen kommentarer: