tirsdag 26. april 2011

Jobb, bursdag, familie & kjærestekos

..En kort og grei beskrivelse av hva min påske har inneholdt. Påsken har gått superfort, og det ble ikke så mye å gjøre på jobben som vi hadde trodd, men påsken har vært ganske nice selv om jeg for det meste kun har sett sola gjennom vinduet fra jobben.

Tirsdagen i påsken hadde jeg bursdag og takk til alle sammen som gjorde dagen min til en fin dag.
Dagen startet med kjæresten som vekte meg og gratulerte meg med dagen, litt etter kom mamma og Zippo med pakke på senga. Så var det frokost på jobben med bursdagssang i tre forskjellige varianter, på tre forskjellige språk, samtidig. Best! Senere var jeg med kjæresten, dro hjem, bakte kaker, feiret med familien min og Espen sin familie. Takk alle sammen. Og i tillegg til en super dag fikk jeg masse fine gaver, som penger, gavekort på sofa og Jernia, påskeegg x2 + masse annet påskegodt, kjøkkenutstyr, iPhone deksler, masse fint interiør.. Ja, jeg ble hvertfall veldig nøyd!

Her er den fine puta jeg fikk av mamma, akkurat en sånn type pute jeg ønsket meg:


-Håper dere har hatt en fin påske! puss puss..

Ingen kommentarer: