tirsdag 17. mai 2011

17.mai, gratulerer med dagen alle sammen

Hei, det var lenge siden! Nå er jeg tilbake på bloggen (håper jeg) etter mye flytting, jobbing, danmarkstur, ikea/bohus/flisen/interiør etc-besøk og i tillegg er man plaget av pollenallergi som stjeler all min energi.

Men livet smiler mer enn noen gang, jeg har flyttet sammen med han fine.. min Espen, hjerte.

Jeg kommer til å blogge litt framover, men er veldig usikker på hvor lenge jeg kommer til å blogge. Jeg liker og blogge, men jeg ser ikke helt poenget med å blogge om ingen liker det jeg skriver om her og ingen legger igjen kommentarer. Det er jo så koselig med kommentarer og det å se at folk leser bloggen din i ny og ne eller fast, er dere ikke enige? Hallo, er det noen der, hvem er du? Smil.

Jeg er ikke den som forventer å ha tusenvis av lesere, men jeg liker kommentarer og lesere som alle andre. Jeg liker å blogge, skrive, ta bilder, å ha lesere, kommentarer, osv.. så si det gjerne til meg om du er der og om du leser bloggen min, eller kanskje du hater den? Og hvis du liker et eller flere innlegg, så er det lett å trykke på LIKER-knappen min som du finner nederst i hvert innlegg. Kanskje jeg skal spørre dere om hva dere vil lese om på min lille blogg? Smil.

Da fortsetter jeg å blogge litt framover, så får vi se hva som skjer, ok?

Håper alle har hatt en fin 17.mai, og at dere har lyst til å titte innom min blogg, smil.

-puss puss

9 kommentarer:

Irene sa...

Line, jeg sjekker bloggen din nesten HVER dag. Men jeg er nok litt for dårlig til og skrive igjen kommentarer - skal skjerpe meg, og håper at du ikke slutter og blogge :)

Anita Haugan sa...

Hei Line, jeg er innom flere dager i uka, men i likhet med Irene er jeg nok for dårlig til å kommentere :).. venter spent på bilder fra leiligheta ;)

Anita

Line sa...

Irene: Hei:) takk, blogglysten er jo der fortsatt, og jeg synes det er koselig med en blogg, men hvis ingen leser den så synes jeg det er litt kjedelig å på en måte skrive til seg selv;D jeg blogger litt framover, så får vi se:)koselig at du titter innom:)

Line sa...

Anita: HEI, så artig at du leser bloggen min, det visste jeg ikke engang;D Ja, nå skal jeg begynne å legge ut litt bilder av leiligheta, så du får se hvordan vi har fått det:)

Ingrid sa...

Hei! Jeg er ofte innom bloggen din jeg og, men glemmer som regel å kommentere. Dette skal jeg bli flinkere til, for jeg kjenner meg litt igjen i det du sier. Det er veldig koselig med kommentarer :)

Bodil sa...

Du må itte slutte Line :( syns det er kjempekos og lese bloggen din.. spesielt no når je bor ett stykke unna så kan je lell følge med litt på hva som skjer :) så plis itte slutt og blogge :) klem,klem

Anonym sa...

jeg leser også bloggen din, line :) spennende å lese om interiør og sånne ting, så jeg er innom flere ganger i uka :) kjempe bra blogg!!! klem anne (nabo`n nedenfor egga)

Line sa...

tuuusen takk, Ingrid Kristin, Bodil & Anne <3 Koselig å høre at dere leser bloggen min:) takk, det setter jeg pris på:))

puss puss

MindeCaroline sa...

Jeg er også innom bloggen din titt og ofte. Liker den!
Og seff, kommentarer er jo det store plusset med en blogg:) Er ikke så mange som skriver noe, Men men. Jeg mener at du skal fortsette å blogge;)