mandag 23. mai 2011

En bitteliten smakebit..

..av hvordan vi har det..

E hjerte L! Bildelisten som henger på stua.
Mangler et lite bilde i den fine ramma jeg fikk av mamma når hun hadde vært i Amsterdam.

Litt av pynten på badet. Mangler det en liten blomst eller to?

Gangen, som snart skal få nye vegger, forhåpentligvis.

Litt mer pynt fra badet. Er så fint med lys på badet.

Her er den ene delen av stua. Resten av stua kommer det bilde av senere.

Sinkhuset mitt, i love you. Det må alltid lyse når mørket kommer. Smil.

Fiiin tekst på kjøleskapdøra.

Synes dette skiltet er så søtt, og det henger såklart på kjøkkenet.

Dette var en bitteliten smakebit av litt interiør og pynt hjemme hos oss. Flere innlegg og bilder kommer i morgen, for da har jeg fri.

I morgen skal jeg kose meg her hjemme med baking, interiør, rydde litt, ordne litt veggbilder, og kanskje jeg får gjort litt på en kalender jeg skal lage til Espen og meg?

Blir såå godt med en fridag i morn, og ikke minst frihelg tre helger på rad nå! På lørdag er det pub her i grenda, så på lørdag blir det kanskje vors her hos oss, det hadde vært moro.

Vi blogges i morn, puss puss

Ingen kommentarer: