fredag 27. mai 2011

Sofa, gammel og ny

Hei. Jeg har prøvd og få lagt ut et innlegg de to siste dagene nå, men nettet er så ustabilt her atm. Så i morn skal jeg ringe Eidsiva og høre hva "lurt" de har å si. Begynner å bli veldig lei av å ringe de, typ hele tiden.

Tenkte å vise dere før- og etterbilde av stua vår med sofaene, den gamle og den nye.

Hehe, stakkars Espen som sov så søtt på sofaen, så jeg måtte jo bare ta bilde. Det er det eneste bildet vi har av leiligheta med den gamle sofaen.
Trenger ingen flere for å si det sånn. U to the GLY!
(Ikke Espen altså, men sofaen. Jeg sensurerte det siden han sovnet med snus under leppa.)

Her er et litt bedre bilde av den billige Ikea sofaen på mitt gamle soverom.

Her er den nye sofaen, Friday fra Bohus. Sååå mye bedre synes vi.
Det ble et helt annet rom og en mye koseligere stue, med plass til maaange.
Og nå har vi også fått opp speil på veggen. Tror det kanskje kommer litt mer opp på veggen i morn om jeg får tid.

Bare ikke se på de stygge LACK bordene fra ikea og alt rotet på plata under. Hih..
Blir vel nytt salongbord i juni?

Jeg elsker å kose meg på stua, på kvelden, når det har blitt mørkt ute og alle stearinlysene er tent, det blir en så koselig stemning.

Beklager, for dårlig kvalitet på bildene. Han fine og jeg ser på speilreflekskamera om dagen så snart blir det forhåpentlig litt bedre bilder på bloggen.

Senga venter... -puss puss

Ingen kommentarer: