torsdag 9. juni 2011

En effektiv start på dagen

Endelig fikk jeg begynt! Med å male litt småtteri som jeg har tenkt på lenge. Jeg har jo blitt så glad i lyse farger, mest glad er jeg i hvitt. Men jeg liker ikke at alt er hvitt, som et sykehus, jeg trenger også litt farger. Hvorfor ikke bruke mere farger på sykehusene?

Så i går fant jeg fram en grå og kjedelig postkasse, et par bildestativ, noen knagger, en stein, et serveringsbrett og bokstaver, og begynte med å male første strøk.


I dag sto jeg opp tidlig og fikk tatt et strøk til, og mye av det er allerede ferdig. Postkassa og serveringsbrettet skal pyntes litt ekstra, men er litt usikker på hvilke motiv jeg skal gå for. Men resultatet får dere se når jeg er ferdig.

Til uka skal vi kjøpe masse maling og begynne på kjøkkenet. Om vi får tid. Gleder meg til et lysere kjøkken!

Ha en fin dag! -puss puss

Ingen kommentarer: