torsdag 16. juni 2011

Litt nytt 3

Vi mangler fortsatt mye smått og stort til leiligheta. Så i går tok jeg meg en liten runde i sentrum for å se om jeg det fantes noe fint, og jeg fant masse.

Gårsdagens innkjøp:


2 lykter, liten 39kr & stor 59kr, Hus & Hjem.
HOME knagg 79kr, Hus & Hjem.
Lykta i midten 119kr, Nille.
Tannbørstekopp 49kr, Nille.
Knaggrekke 149kr (litt usikker på riktig pris), Nille.
Star fleecepledd 42kr, Hansen & Dysvik.
2 hjerter med krittavle, liten 59kr & stor 89kr, Floriss.


LOVE & KLEM pyntesteiner 24kr/stk, Trysil Blomsterforretning.

Også må jeg vise dere gårsdagens beste kjøp!!


Se så utrolig kul!! Et elghode laget av kvist. 150kr fra Trysil Blomsterforretning. Jeg var litt skeptisk i butikken, men jeg måtte bare ha den siden Espen er elgjeger, og når den kom opp på veggen her hjemme var det ingen tvil, JEG ELSKER DEN!

Men jeg har et ønske, og det er at til høsten skal Espen ta storoksen så vi får ordentlig elggevir på veggen. Krysser fingrene!

Jeg ble veldig fornøyd med gårsdagens innkjøp. Fikk igrunn mye for pengene, og det liker vi. Nå skal jeg til sentrum igjen og kjøpe maling til soverommet. Klarer ikke å vente til hjelpa kommer til helga så da bruker jeg fridagen min i dag på å male.

Ha en fin dag alle sammen! -puss puss

2 kommentarer:

nille sa...

Hei!

For en fin blogg du har. Du har det kjempefint hos deg - og så hyggelig av både lykter, knagger med på å gjøre det koselig hos dere.

Fortsett med den fine bloggingen din, det er morsomt å følge med :D

Ha en super helg!

Line sa...

Hei Nille:)
Tusen takk, så utrolig koselig å høre:)

Ja, lykta ble kjempefin på stua, og knaggen skal opp på veggen så fort gangen er ferdig:D

Takk, håper du også har hatt en fin helg:)