onsdag 15. juni 2011

Skjæraasen shopping

Noen som har hørt om Einar Skjæraasen? En norsk, kjent dikter fra Trysil, rettere sagt Østre Trysil. Han ble født og oppvokst på Skjæraasen gården. Langt inne i Trysilskogen finner man en stor og fin låve med en søt og sjarmerende liten interiørbutikk og en cafè i andre etasje hvor de serverer verdens beste gulrotkake! For ikke å snakke om den friske og gode isteen.

Så på lørdag dro Jenny, Stine, Synøve og jeg til den fine gården og fikk brukt masse penger, litt for mye kanskje? Men det var verdt hver eneste krone, jeg kunne godt ha kjøpt hele butikken om jeg hadde så mye penger! De har så utrolig mye fint der. Og det er ikke så dyrt der heller.

Dette er noe av det jeg fikk med meg hjem:


En knaggrekke,
tre fine rammer,
et hekla putetrekk
og en hvit trekasse.


Jeg er supernøyd med helgens innkjøp og gleder meg til neste tur til Skjæraasen.

Hvis du vil besøke den fine Skjæraasen gården er åpningstidene
torsdager 18.00 - 22.00 & lørdager 12.00 - 17.00.

Anbefaler dere å ta dere en tur dit. Smil.

-puss puss


3 kommentarer:

MindeCaroline sa...

Så lekkert!
Lenge siden jeg har vært der, men nå ble jeg veldig frista til en ny tur. Mest pga den trekassa, hva kosta den?! :D
Igjen; lekkert!

Line sa...

Takk:) Du bør ta deg en tur! De har såå masse fint der:))

Den trekassa kostet ikke mer enn 115kr! Det er billig:D De har den i to str, den jeg har kjøpt er den største, husker ikke hva den minste koster, kanskje 95kr.

MindeCaroline sa...

Ah, billig! Det liker vi:)
Takk for svar;)