tirsdag 7. juni 2011

snurr film

Etter jobb i går var jeg så sugen på noe godt. Så i går var statoil redningen som hadde både chips og film. Espen er som regel veldig kveldstrøtt når jeg kommer hjem fra jobb, men så snill som han er sitter han alltid oppe ett par timer ekstra til jeg får slappa av og vi kan legge oss samtidig. Dessverre så ble han altfor trøtt altfor tidlig, og dessverre så hadde jeg leid skrekkfilm. Så da satt jeg der alene da.. Men jeg elsker skrekkfilmer! En skikkelig bra thriller er den beste underholdningen.


Let Me In var filmen jeg så. Etter min mening var dette en veldig bra film, men anbefales ikke for de som ikke tåler å se blod!

I kveld bestilte vi en fin bunke med filmer fra Platekompaniet. Er så lenge siden sist, og vi er begge veldig glad i filmkos på kveldene.

-puss puss

Ingen kommentarer: