tirsdag 6. september 2011

Gratispakker

Uka før aborten tok jeg helt av på nettet.. Jeg fikk høre at det var masse fine gratispakker for de gravide å få både før og etter fødsel. Jeg bestilte alt jeg kom over. Noen som har hørt om gjerrigknark.com? Der får du vite om alt som er gratis.

Foto lånt fra Google

Selv bestilte jeg gratispakke fra bl.a. Rimi, Pampers, Libero, MAM, Vitus Apotek.. Bleier, smokker, bleiebøtte, hudprodukter, blader, bøker, babymat.. Jeg gledet meg sånn til å se disse pakkene i posten, hente de i butikkene og prøve de ut når lille Dennis var kommet til oss.. Nå strømmer det på med gratispakker, og jeg kan ikke si det var så moro som jeg håpet. Dagen vi kom hjem fra Elverum etter aborten lå det en bok i posten og noen dager etter lå det en søt smokk med hjerter.

En ting som er positivt er at vi får dobbelt opp til neste graviditet. Det jeg allerede har bestilt går det ikke ann å avbestille, så det kommer uansett om man vil eller ikke. Så da kan jeg bestille alt på nytt til neste gang jeg er gravid. Håper bare alt går bra da! Krysser fingrene for det. Smil.

Ingen kommentarer: