søndag 11. september 2011

Søndagsåpent!

Trysil Flis- og Malersenter hadde i dag søndagsåpent pga Trysilrypa med mange fine rabatter. Siden jeg bare satt og så på regnet benyttet jeg meg av sjansen og tok meg en tur. Merket det var visst en evighet siden sist jeg var der, for nå hadde de fått inn masse fint i butikkens interiørdel.

Her ser dere hva jeg fikk med meg hjem, og alt var med 20% avslag i prisen:


4 nye, søte vaser, 1-2-3 knagger og en stjernelykt. Jeg forelsket meg ekstra mye i lykta.

Denne ble superfin med levende lys i, skikkelig høststeming! 1-2-3 knaggene skal vi ha på barnerommet, de var så fine, så jeg måtte bare ha de. For en dag blir vi en familie på minst tre + engelen vår. Smil.

I kveld skal jeg kose meg med verdens beste kjæreste, taco, snacks og film. Leiligheten er som alle andre kvelder full av levende lys. Det går mye kubbe- og telys om dagen. Men det er det verdt, det er jo så koselig med levende lys. I just love it!

-puss puss

Ingen kommentarer: