onsdag 1. februar 2012

På ønskelista

Fra før jeg ble gravid hadde jeg et ønske om å ha en stor og god kose-/lesekrok med masse puter når jeg skulle få egne unger. Det fikk vi ordna i høst når jeg fikk en sovesofa av brodern. Denne ble plassert på babyrommet og fort fylt med masse puter og bamser. Nå har vi funnet ut at den tar litt for stor plass, og vi skal nok etter hvert bytte den ut med en lenestol. Litt dumt siden vi mister en gjesteseng, men vi trenger så absolutt plassen når baby girl kommer, som etter hvert trenger mer plass til å leke og bevege seg.

Og jeg har jo såklart funnet en god og herlig stol som skal brukes til eventyrlesing og amming.


I tillegg fant jeg en matchende puff som skal få en plass i stua.


Disse er fra serien Ektorp fra Ikea og har fått en fin plass på ønskelista vår sålenge.

-puss puss

Ingen kommentarer: