tirsdag 28. februar 2012

I hovedstaden

Etter en lang og humpete tur med ambulansen i går kom jeg meg tilslutt til Riksen. Jeg må si jeg var litt lei meg og nervøs da jeg dro fra Lillehammer i går med to overleger og to søte jordmødre som sto og vinket til meg når jeg ble trillet ut. De ønsket meg lykke til, ba meg om å ringe de om det skulle skje noe og håpet jeg kom tilbake til de i uke 28. All ros i hele verden til dem! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Så nå er jeg på Riksen, der hvor jeg skal være, med de beste i hele landet til å passe på vår babygirl og meg.. Men jeg merker at jeg savner Lillehammer og alenerom utrolig mye!


Jeg prøver å holde humøret oppe, men jeg skal love dere at det ikke alltid er like lett... Men det var utrolig koselig å få besøk i går. Først av mamma & Widar som hadde med seg masse godt og fint til meg. Blant annet litt klær siden sykehusoppholdet ble "litt" lenger enn de tre dagene jeg først trodde. Jeg elsker den nye pysjbuksen min!

 
Akkurat når M&W dro kom søteste William og Maria innom en tur. Super koselig å se dem! Jeg har jo ikke sett Maria siden hun gikk med William i magen, og nå er han 2 & 1/2 år. Han var jo bare så skjønn! Men også litt trøtt stakkars. Og gave fikk jeg av dem også.. Lucky me!

 


Så om ingenting spesielt skjer blir jeg liggende her å ruge i nesten 5uker til. Etter det er det tilbake til paradiset Lillehammer.

 -puss puss

3 kommentarer:

MindeCaroline sa...

5 uker er lenge å være på sykehus.
Da er det i alle fall godt at du har det årleit og har ting å holde på med så dagene ikke blir så lange. Godt du har gode mennesker rundt deg som passer på deg og babygirl!
Dette skal gå bra vet du :)
Lykke til! Klem

Kristin T. S sa...

5 uker kan virke veldig lenge nå Line, men 5 uker er egentlig ingenting med tanke på at det kan bety at ei lita velskapt prinsesse får et langt liv. Stå på; dette klarer du! Se film på pc'n, les blader, spis masse mat, ta en ansiktsmaske, ta fotbad: lat som du er på hotell rett og slett ;) Sykehustilværelsen kan sikkert føles litt ensomt, men tenk så heldig du er som blir tatt godt vare på og har mange rundt deg som er glad i deg. Nyt alle dagene hvor prinsessa di ligger i magen og gjør seg klar for å møte verden <3 5 uker går fortere enn du aner. Få noen til å kjøpe med en serie du har lyst til å se. Gossip girl, One tree hill,The OC..... Dette går så bra Line! Tenker på dere <3
KlemKlem

Marielle Katarina sa...

Last ned all verdens serier og se dem. Det har fått mine uker på sofaen til å gå litt fortere i hvert fall :) Jeg har sett typ ALT, så du må bare spørre om det er verdt å se, haha :D
Masse lykke til videre. Tenker på dere :)