onsdag 21. mars 2012

Babygirl har fått et navn

Ja, som jeg nevnte i forrige innlegg så har nå babygirl endelig fått seg et navn. Vi er begge veldig fornøyde med valget, og vi har begge likt det navnet veldig godt fra begynnelsen av, før vi visste kjønnet på vår lille engel.

Nå begynner ukene å gå og snart har jeg vært på sykehuset i hele 4 uker. Helt sykt! Jeg er litt usikker på når jeg tror hun kommer, men jeg tror nok at hun er her innen en måned. Dagene går litt opp og ned for meg om jeg tror dette går bra, og i dag er en dag hvor jeg tror det går bra og vil skrike ut navnet hennes, akkurat som at hun skulle vært født. I år vet jeg om veldig mange som skal få jente, og derfor vil jeg også gå ut med navnet tidlig, slik at ingen andre "tar det før oss" og vi må finne et nytt navn. Dere vet jo hvordan det er, at man forbinder navnet med noen andre.

Vi har lurt litt på om vi kanskje skulle oppkalle babygirl etter noen. For mødrene våre (til Espen og jeg) heter begge Marit, farmorene våre heter Ingrid, og morfarene heter Bjarne. Spesielt. 

Jeg har såå lyst til å fortelle det til dere, men dere må nesten vente litt til. Besteforeldrene til babygirl har nemlig ikke fått vite det ennå. Det er såå mange som har spurt om navnene vi har til babygirl, men vi har vært veldig bestemte på å holde navneforslagene våre hemmelige pga hele situasjonen vi er i og fordi vi ikke vil høre andres meninger. Mormor fikk vite det i dag og hun ble veldig fornøyd! Hun gikk amok i butikkene i dag og har kjøpt navnet hennes i flere forskjellige varianter for meg.

Men selv om dere må vente litt til med å høre navnet hennes, kan jeg hvertfall vise dere navnene vi har vært innom de siste par månedene. 



Navnet hennes står på bildet over. Kan dere gjette dere til det?

(Beklager for litt rotete skriving, det skyldes nok den lave blodprosenten min. *sliten*)



♥puss puss♥

 

 

5 kommentarer:

Anonym sa...

mille

MindeCaroline sa...

Tiia, tipper jeg. Det var fint, det var forøvrig Mille, Lotta og ADELE også (for det hadde vi også på lista dersom det skulle bli jente forrige gang)

Line sa...

:) :)

Kristin T. S sa...

Jeg tipper Lotta :) Og selvfølgelig liker jeg Mille, men der er vel jeg inhabil :p

Tonje sa...

Jeg tipper Ingrid :))