lørdag 24. mars 2012

Lucky babygirl

Det blir litt dårlig med oppdateringer på bloggen for tiden, og det med god grunn. Dagene blir bare "verre og verre", det begynner å skje mer og mer, og i går var det rene marerittet. INSANE PANE! Mer om det kommer i et innlegg senere i dag.

I går fikk jeg en utrolig søt pakke i posten. Altså Espen kom på besøk og hadde med seg posten min. For for noen dager siden fant jeg endelig den perfekte første bamsen til babygirl.. I Danmark. Men like etterpå fikk jeg melding fra ei jeg kjenner fra tiden jeg bodde i Lier, som sa at hun hadde sett disse bamsene i en butikk i nærheten av der hun bor. Så hun dro og kjøpte bamsene for meg, og sendte de i posten til meg. Sweet! Hva skulle jeg ha gjort uten alle de snille og omtenksomme menneskene jeg har rundt meg!?

Så nå ligger bamsene her, klare til dagen babygirl kommer. Får på en måte håpe de blir litt støvete til den dagen er her.

  

Sammen med bamsene lå det også en kjole i pakka, babygirls første kjole. Og gjett om jeg smeltet når jeg så hvilken kjole det var! Den rosa, skjønne fra Newbie by KappAhl. Den er så utrolig liten, men om babygirl blir født nå snart kommer den ikke til å passe henne før om flere uker/måneder.. Helt uvirkelig! Men se så søt den er a!

 
Tusen takk, Anita!

♥puss puss♥

 

 

1 kommentar:

Marielle Katarina sa...

Håper det går bra med dere :)
Gode venner kan man virkelig ikke få nok av :)