mandag 26. mars 2012

Ny uke, ny gave

Mamma/mormor har vært en utrolig god støtte å ha under begge svangerskapene! Hun har vært med på ultralyder, var med under aborten, støttet meg under den tøffe tiden etterpå, tatt meg med på Ikea x-antall ganger for at jeg skal ha noe annet å tenke på, hjulpet til i leiligheten når jeg var sengeliggende, hun kommer på besøk flere ganger i uken her på Riksen.. Ja, hun gjør virkelig alt hun kan for at babygirl og jeg skal ha det bra!

Dere har vel kanskje sett den flotte kalenderen hun lagde til oss, "Vegen mot uke 28". Dere finner den HER. Det føles som en evighet siden vi fikk den, og snart er vi faktisk i "mål". Hver uke vi har gjennomført har jeg fått en gave, ja, hun gjør alt for å få meg i godt humør. Uke 25 fikk jeg en pysj, uke 26 fikk jeg et stjerne skjerf og på lørdag var det tid for en ny gave. Denne gangen til oss begge, babygirl og meg.

Hun hadde tatt turen innom den fine interiørbutikken Confetti på Jessheim Storsenter. Jeg virkelig elsker den butikken!


Fire fine hjerter, akkurat min stil, og jeg har allerede funnet ut hvor jeg skal henge de! De tre minste blir hengende på rommet til hun minste og fineste. Smil.

Tusen takk, mamma & mormor! You are awesome!


♥puss puss♥

 

 

Ingen kommentarer: