mandag 26. mars 2012

Tiden begynner å bli laaang

Tusen takk for alle koselige kommentarer og meldinger jeg får av dere! Det setter jeg utrolig stor pris på! Dette er en veldig tøff tid for oss, og det er litt vanskelig å sette ord på det.. Det har vært greit å være her på sykehuset, men nå kjenner jeg at det begynner å bli litt mye.. Tanker, følelser, går det bra, går det ikke bra.. Tenker på Dennis og fortiden, det vil sitte i oss for alltid, og nå opplever vi mye av det samme på nytt. Det er langt ifra lett! Jeg tror det er mange av dere som synes det virker som at jeg takler det bra, og det kan hende det virker sånn i forhold til hva dere leser om på facebook og her på bloggen, men det er ikke alt som kommer fram på facebook, bloggen og meldinger..! Man vet ikke hvordan det er før man er i samme situasjon selv! Vi kjempet for Dennis i 23 uker, og nå har vi kjempet for babygirl i hele 27uker. Nå har vi kommet 4uker lengre enn sist, men kampen er langt ifra over... Men tusen takk for at dere titter innom og heier på oss!


Antall besøk her på bloggen øker mye fra måned til måned, og det er koselig å se at dere titter innom og legger igjen kommentarer. Smil.

Husk at du kan følge bloggen min via facebook. Klikk deg inn & lik siden min:


♥puss puss♥

 

Ingen kommentarer: