tirsdag 29. mai 2012

Dobbelt opp!

I forrige uke gikk jeg til innkjøpt av stelleveske NR#2. Ikke spør meg hvorfor.. Espen skjønte det etter en laaang forklaring, og vi ble enige om at vi (jeg) måtte ha en ny. Denne passer perfekt, så nå er jeg klar for å ta med Emma hjem, og på tur!

 Lycke er merket, og den er kjøpt på Bagorama. Lycke har såå mye fint!


Jeg kjøpte også en liten toalettmappe til Emma. Rosa tyll med hvite prikker + kjøpt til halv pris på H&M = perfekt!!! Den lyste "EMMA!", så da var det gjort og kortet ble dratt. Smil.

Siste innspurt på innkjøpene til Emma vil bli gjort i dag. Vi skal jo hjem snart! ..Kanskje..



PUSS PUSS



2 kommentarer:

Irene sa...

Når Espen skjønte denne forklaringen, skjønte han også at det er denne stellevesken han også må bruke, når han skal ha pappa perm ;)?? he he,flirer litt for meg sjøl her no ;)Men fin, det var`n :)

Line sa...

Hehe, ja, han angret litt på at han sa det var greit;) men det får bli hans problem da den tid kommer;) hihi..