fredag 11. mai 2012

Gårdagen, utenfor sykehuset

I går fikk jeg et koselig besøk av fineste Stine & Jenny, et par gode venninner og kolleger. De fikk komme inn å se på søteste Emma i et par minutter før vi dro på shopping, og senere på Milano og spiste lunsj. Det var veldig stas å kunne vise henne fram til dem, og ikke minst like stas å se de igjen!


Jeg savner og har savnet vennene mine mye mens vi har vært på sykehuset. Jeg har mange venner fra jobben, så da jeg ble sykmeldt og senere innlagt, savnet jeg dem mye, og alt det fine & artige vi fant på på- og utenfor jobben. Så det er så utrolig koselig å se de igjen, og vi har allerede avtalt å finne på noe igjen veldig snart. Emma er ikke avhengig av oss enda, så jeg tror det blir en tur hjem snart for å ha en koselig kveld med jentene. Og når vi kommer hjem fra sykehuset blir det enda flere. Emma følger så klart med, og hun kommer til å elske de jentene når hun blir større.

Livet er veldig bra om dagen!



♥PUSS PUSS♥



Ingen kommentarer: