torsdag 3. mai 2012

Helgens prosjekter i "FØR"-bilder

På fredag tok jeg min første tur hjem etter å ha tilbrakt 9 uker på sykehus. Lillehammer, Rikshospitalet og nå Elverum. Tror du det var godt å sove i sin egen seng eller? Jeg kunne ha sovet flere dager i strekk om mamma ikke hadde vekt meg fordi vi skulle spise frokost ute i sola på verandaen. Kos! 

Jeg har hatt en utrolig koselig og bra helg hjemme i fineste Trysil. Da jeg dro til Lillehammer sykehus var det full vinter, og jeg var kledd med Uggs og parkas, mens på fredag dro jeg tilbake til Trysil med Converse og skinnjakke.

Det var utrolig godt å komme hjem, men det var dessverre uten Emma.. Vi har fortsatt en god del uker igjen på sykehuset før vi kan nyte livet hjemme i Trysil. Den dagen vi kan dra hjem, sammen med Emma, den blir magisk!!!

Mamma & Widar var også med til Trysil, og vi fikk gjort mye! Her kommer litt før- og underveis-bilder:

 Alle de 34 posene + pakkene med innkjøp til Emma etter at hun ble født..
..De måtte så klart tømmes og sorteres..
...Klærne måtte vaskes..
...Og tørkes...
 ...Så var det tid for prosjekt-babyrom!
 ...Og sprinkelsenga ble montert, satt på soverommet til mamma & pappa og redd opp.
...Også fikk jeg hjelp av snilleste mamma & Widar til å male kjøkkenet!
Kjøkkenet ble superfint(!!!), og neste prosjekt blir nok kjøkkeninnredningen..


Er ETTER-bilder ønsket?



♥PUSS PUSS♥




3 kommentarer:

Grete sa...

Det var sikkert kjempe deilig å sove i sin egen seng igjen og komme hjem en liten tur. Jeg syns det er fint at du får litt "fri" fra sykehuset, så får du gjort litt forberedelser hjemme nå som du ikke fikk gjort i svangerskapet. Regner med Emma er med i tankene selv om dere er 1 time unna ;)

Snille Marit og Widar som hjelper til!! <3 Gull verdt <3

Gleder meg til å se resultatet :) Kanskje en sniktitt med bilder? ;)

Klem <3

Ida sa...

Etterbilder, etterbilder!! :)

Inger Johanne sa...

Ja, vi vil ha etterbilder!