mandag 28. mai 2012

Litt sommernytt til Emma

Emma har fått så utrolig mye fint i det siste. Hun har fått masse klær, og nå begynner det så vidt å passe henne, så nå gleder jeg meg veldig til vi kommer hjem, kan nyte sommeren for fullt og kle henne opp i alle de søte sommerklærne hun har fått. Selv har jeg kjøpt det meste i rosa, hvitt og lyse farger, men tidligere i uken gikk jeg til innkjøp av klær i litt andre farger til Emma.

Over ser dere litt av det siste Emma har fått. Masse fine sommerklær som jeg gleder meg til å se henne i!

Selv gikk jeg til innkjøpt av dette stilige antrekket til Emma:
Det er svart, men så utrolig kult og samtidig veldig søtt med de hvite prikkene. Jeg elsker det! Også ble det et par nye solbriller, som hun også har i svarte og rosa.

Det ble også en tøff sommerbody til Emma, og et par tynne linbukser som passer ypperlig på varme dager. Disse er ment til babyboys, men jeg syntes de også passet fint til babygirls. Trusene over var jo bare så søte, og fine å ha under sommerkjolene, så de måtte jeg bare kjøpe.

Alt på de to nederste bildene er fra Lindex.


PUSS PUSS





2 kommentarer:

Marielle Katarina sa...

Så masse fint :)
Mille har den svarte kjolen i rosa og den ser utrolig lett og deilig ut. Emma blir nok kjempefin :)

Line sa...

Ja, den ser veldig god ut, så frøkna vil nok bli fin og fornøyd:D