lørdag 30. juni 2012

Kortet har blitt dratt.. Igjen!

Denne uken har vi vært på kontroll med Emma til både helsestasjonen her i Trysil, sykehuset i Elverum og på  Rikshospitalet i Oslo. Det blir en del kontroller framover, og siden Emma trenger hele hviledager innimellom  må vi passe på å dra innom butikker de dagene vi er på kontroller så hun får de hviledagene hun trenger. 

Så på tirsdag og torsdag ble kortet dratt litt når vi var i Elverum og på Jessheim. Her er noe av det som ble med oss hjem:

 Lue, votter og sokker til høsten og kulda kommer snikende. Fra Newbie by KappAhl.

 To bodyer i litt større størrelser, også fra Newbie by KA. Smekke fra Babyshop.

 Alt på bildet over ble kjøpt på salg hos H&M & Lindex. Pysj, kosedress, college jakke, lue og cardigan.

 Litt basics i større størrelser. Alt fra Lindex.

Onepiecen fra forrige innlegg. Fra gutteavdelingen på Lindex.

Sko til liten og stor. Emmas fra H&M og mammaens fra ØkonomiSko (?).

Nå har jeg shoppingpause på klær til Emma en stund framover. Man behøver nesten ikke å kjøpe klær til henne, for hun får jo så masse fint i gaver fra alle sammen, men man klarer ikke helt å la være.. Det er jo så masse fint i butikkene!!!

I dag sov Emma og jeg leenge. Pappaen sto opp kl 06 i mårres for å gi Emma mat så jeg fikk sove litt. Han dro senere til Elverum på skyting, og Emma var snill med meg og ble ikke sulten igjen før kl 11. Godt med litt ekstra søvn innimellom! Jeg er altfor dårlig på å sove på dagtid, det skjer typ aldri! Men jeg skal prøve å bli flinkere..

Ha en fin lørdag! Emma og jeg får besøk i dag av søskenbarna og mormoren hennes.



PUSS PUSS




Ingen kommentarer: