søndag 3. juni 2012

Our sweet babygirl, Emma

Jeg er helt forelsket i Emma! Hun er så nydelig, og vi kommer bare nærmere og nærmere henne for hver dag som går. Nå er hun i seng, uten masse ledninger, elektroder og maskiner, som gjør at vi nå kan løfte henne uten hjelp. I begynnelsen følte vi at hun var avdelingen sin, men nå som vi gjør det meste selv, bestemmer rutiner og hvordan ting skal gjøres, vet vi at hun er vår! Jeg elsker alle de fine bevegelsene hennes og alle de søte lydene hun lager, hun er som en drøm, så nydelig og fin, hun må oppleves! 

Jeg elsker deg over alt på jord, Emma-lille! Vi har kjempet så hardt og lenge for deg, og det var det virkelig verdt! Utrolig synd og trist at ikke storebror er hos oss også, men sånn er livet dessverre.. Urettferdig!


Vi nyter tiden vi har med vår fine prinsesse, og vi gleder oss mer og mer til hjemreise, nå som den er såå nærme. Jeg kan på en måte ikke huske hvordan det er å være hjemme, i den vanlige hverdagen.. Jeg har nå gått og tråkket i en sykehusboble i over 14uker, så ja, det er litt rart, men jeg vet nesten ikke helt hva jeg gleder meg til, for jeg kan ikke helt se det for meg at vi skal hjem snart og hvordan det vil bli. Jeg vet bare at det vil bli godt når det endelig går opp for meg.


PUSS PUSS


2 kommentarer:

Tonje sa...

Så nydelig hun er =)

Hvor er pleddet kjøpt forresten? :)

Line sa...

Takk, gjett om vi er stolte a! :))

Pleddet får du kjøpt hos bl.a. babycare.no:) har skrevet et innlegg om det under kategori Tips. :) det er kjempefint!. Og med omvendte farger på andre siden:)
<3