mandag 20. august 2012

Dåpsplanlegging

ALLTID(!!!) gjør jeg ting i siste liten, ofte kommer jeg akkurat på tiden, og for ofte blir jeg forsinket! Jeg jobber så absolutt best under press, slik har det alltid vært! 

Nå har vi fått en dato for dåpen, og det blir ikke før ut i november, men denne gangen gjør jeg en ny vri! Nå er jeg allerede godt i gang med dåpsplanlegging og TO DO-listen til dåpen, og jeg skal ikke ligge langt etter, og gjøre alt i siste liten! Jeg skal gjøre det jeg kan gjøre på forhånd, på forhånd, slik at jeg får god tid til siste finish som mat, kaker, borddekking og pynting da uken dåpen skal finne sted er her. 

Bildeframkalling og innkjøp til invitasjonene + mye av pynt-innkjøpene + gavelisten + en minnebok til å skrive en hilsen til Emma i, er jeg bl.a. ting ferdig med!


I tillegg har jeg tydelig bilder i hodet på hvordan jeg vil ha det! Bordene, pynting, kaker, drikke, service/glass, fotografering, bordkortene, invitasjonene, lysfatene, osv... Det eneste som er usikkert er klærne til Espen & meg, maten og "underholdingen" under selskapet. ...Tror jeg!

Det er mye å tenke på, så jeg håper jeg husker på alt! Jeg har heldigvis fortsatt 3måneder igjen til å få alt på plass..


PUSS PUSS



Ingen kommentarer: