onsdag 8. august 2012

Smykkene til barnevogna

Emma var jo så heldig å få vogn av mormor da hun hadde kommet til verden, en god del uker for tidlig. Jeg hadde lenge drømt om en Emmaljunga vogn med aluminiumsunderstell, og jeg ble veldig glad når vi trillet en svart Emmaljunga vogn, MED aluminiumsunderstell ut av Babyshop etter en handletur på Jessheim Storsenter.

Jeg ønsket egentlig ikke en svart vogn, men den er jo så fin med mange fine detaljer, og den må jo være verdens beste barnevogn! Veldig stabil og utrolig god å trille, jeg elsker den!


Emma er så heldig og har fått masse fint som pynter opp vogna hennes, og det meste er home made. Siden mange har spurt om hvor alt er ifra tenkte jeg å skrive et innlegg om det. So here it goes!

Noe av det første mammaen ønsket seg til datteren var et hekla bestemorteppe, og det ordnet mormor med en gang! Det er stort og varmt, og passer også perfekt som et vognteppe over dyna om vi bretter det dobbelt! I love it!


Stjerne"uroen" er heklet og fått av moren til ei god venninne av meg (av et ønske av meg).


 Flaskeholder m/en ekstra oppbevaringslomme er veldig kjekk å ha om man er på tur, trilletur eller på en lang shoppingrunde. Denne er fra BabyShop. Tinkafu er merket.


Mellom festene kan du se en veske-/posekrok. Denne er veldig praktisk å ha når man er på shopping, til å henge alle posene på. Det er to stk i pakken, med to kroker på hver. Husker ikke hva merket heter, men den er kjøpt hos Babyshop.


Hjertet under med "EMMA" på har Emma fått av ei i slekta. Det er såå nydelig, og home made. Liker det så godt, og det måtte såklart få en plass på vogna.


Det fulgte med myggnetting med vogna, men når vi merket at mygg og fluer plutselig var på innsiden hos Emma, kjøpte vi ny med en gang! Det ble en fra Tinkafu, Babyshop. De har mange fine med forskjellige motiver på, jeg var ikke i tvil om hvilken Emma skulle ha! Det ble såklart den med stjerner!


Nydelig!!!


Snart er det høst, vinter og kaldt, og da må man ha en varme og god vognpose! Emma sin er hjemmelaget og fått av hennes gammelonkel. Den er av saueskinn og bomullsstoff. Så varm og god, men dessverre litt for stor. Til vinteren er Emma mye større, så jeg håper begge får plass i vogna, men jeg er litt skeptisk! Mulig vi må prøve å sy den om igjen. Ikke sant den er fin? :


Jeg er så glad i det som er hjemmelagd, utrolig synd jeg ikke har mer tålmodighet til å lære meg litt av det så jeg også kan lage så fine ting! 

Mammaen er kjempefornøyd med alt vi har kjøpt til henne og fått i gave! Det er praktiskt og pynter fint opp den svarte vogna!

Jeg er også veldig glad i sengesettene som finnes til babyer, og har mange fine til vogna, vugga og sprinkelsenga. Det finnes jo sååå mange fine i de forskjellige interiør/tekstil butikkene, og mange av de er veldig rimelig i pris! Love it!


PUSS PUSS


Ingen kommentarer: