tirsdag 14. august 2012

TUSEN TAKK!

Jeg må bare få takke leserne mine! Dere er mye innom om dagen som har gjort at bloggen min i går nådde 80 000 sidevisninger, tusen takk! Bloggen når nye rekorder rett som det er, og jeg er veldig fornøyd med ca 500 sidevisninger daglig! Jeg er også veldig glad i alle kommentarene dere legger igjen, og det er virkelig artig å blogge om dagen!


Takket være dere har vi nå også bestemt oss for hvilken voksipose vi skal gå for! Emma kommer til å stortrives i vogna når kulda kommer for fult, med en god og varm vognpose! Det er sikkert ikke så lenge til den kommer hit til Trysil tenker jeg..


Jeg håper dere liker å lese bloggen min, og at dere vil fortsette å titte innom og legge igjen spor fra dere i kommentarfeltene! Si ifra om dere har noen blogginnlegg-ønsker!


PUSS PUSS


Ingen kommentarer: