mandag 22. oktober 2012

★ Dilla ★

Jeg har sett og hørt at det er en del småbarnsmødre der ute som har vogndilla. Det kan vel ikke være bra for lommeboken??? ...Barnevogner er ikke akkurat billige!

Jeg har selv fått en liten "dilla", men den er noe billigere! ...Nemlig teppedilla! Til Emmalille..

Det har blitt noen tepper siden vi visste at vi ventet ei lita jente. Strikket, quilt, hekla, kjøpt, hjemmelaget, helsetepper, ja, you name it. Men et krabbeteppe til Emma, det manglet, helt til nå. For på tirsdag fant jeg et nydelig krabbeteppe hos Princess, bare se her:

Stjerner, stjerner, stjerner!!! Jeg får visst aldri nok! 

Dem har masse fint til de minste hos Princess nå! Frida og jeg ble bare stående og måpe, og jeg tenkte med en gang at dette kom til å bli dyrt! Men jeg var fornuftig, og kjøpte kun dette krabbeteppet til Emma. Jeg ble litt stolt av meg selv da! Mihi..

Noen som har dilla på noe?

 

★ PUSS PUSS ★

 

 

 

Ingen kommentarer: