lørdag 20. oktober 2012

★ En rød jul ★

I fjor hadde vi en hvit jul her i hjemmet, og det var veldig fint, med tanke på at vi ikke hadde lyse & hvite vegger på kjøkkenet, gangen og stua.. Men det ble ingen jul-jul for meg.. Jeg trenger å ha det rødt om det skal bli en ordentlig jul! Så i år, med hvitt kjøkken og stue, blir det rødt i interiøret! 

I dag ble jeg veldig fristet til å titte litt rundt på nettet, og jeg fant masse fint som nok etterhvert kommer hjem til oss, men dåp er første prio!

Her er noe av det jeg falt for i dag:




Gardinene over fant jeg til "gi bort" pris hos Kid, dem var visst av fjorårets gardiner, men hva gjør vel det? Det er akkurat de samme gardinene som vi har på stua nå (Antoni), bare i en annen farge så klart.. Mamma var så snill og kjøpte gardinene for meg her om dagen, før dem gikk tom. De lavendel-farga gardinene blir nok hengende til adventpynten skal bort og julepynten skal fram.

Gleder meg til å begynne og planlegge julen når dåpen er overstått. Advent, pynting, julemusikk, kakebaking, julebrus, julegaveshopping, julemat, lefse med ribberull og sennep, juleverksted, julestemning. I just love it!


★ PUSS PUSS ★




4 kommentarer:

Marielle Katarina sa...

Du er ikke alene om å glede deg :D Gleder meg sinnsykt til å se Mille når hu får besøk av Nissen :D

linnørtenånå sa...

Jeg er enig med deg. Jeg vil også ha en jul med rød pynt. Det er ikke nødvendigvis fullt av nisser men røde detaljer :)
Fint fat, hvor fant du det da?
Er stjerna til å henge i vinduet eller står den selv??

Line sa...

Marielle: Ååå, ja, det blir artig! <3 Jul <3

Line sa...

Linntove: Ja, julen er og vil alltid bli rød for meg! :) Nei, nisser er ikke så nøy for meg heller, men bare det er rødt og juleish så er jeg fornøyd! :))

Fatet er fra Kid:)

Stjerna kan faktisk brukes til begge deler:) Har sett bilder av det:) Her kommer den nok til å stå på en hylle:))

puss puss