onsdag 7. november 2012

★ Bilder til julekort ★

Etter dåpen er overstått kommer vi til å begynne og ordne takkekort og julekort ganske kjapt. Men denne gangen skal vi ikke lage dem selv, men bestille ferdige fra fotobutikk. Jeg vil ha litt tid til å nyte den fine og koselige adventstiden!

Så på mandag tok jeg fram kameraet og satte på Emma kjole og nisselue (takk til svigermor som sydde om luen slik at den passet), og knipset litt bilder av henne i familievuggen fra 1882.


Og denne gangen fikk jeg et par veldig bra bilder med glitrende øyne, som Emma har! Så nå leter jeg etter det perfekte julekortet! Jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha det, jeg må bare finne det...

Noen som vet om en nettbutikk/butikk som selger enkle, fine julekort med lite "dilldall" på?


  ★ PUSS PUSS ★




2 kommentarer:

Lene sa...

Japan foto har endel forskjellige kort :) billige er de også :)

Kristin S.S sa...

Vi bestilte takkekort til dåpen til Jonathan fra www.antikk.net. De ble syyyykt fine! Går sikkert an å få laget julekort derifra også. Anbefaler de på det sterkeste hvis du liker den type stil :)