fredag 16. november 2012

★ Stressa.no ★

I går kokte det litt over...! Bare spør min mamma.. Hehe! Jeg startet gårsdagen med å være stressa, og så for meg at alt kom til å gå rett vest, men det gikk heldigvis over! Mamma passet på Emma mens jeg fikk dra til sentrum og gjort litt diverse. Stine gjorde en liten makeover på håret mitt, og jeg ble så fornøyd! Godt å få bort det slitte og slitne håret, og kutte en del på lengden.


I går fikk jeg litt bedre oversikt, og fikk begynt å pynte litt smått etter at jeg hentet duker på renseriet, og stoler fra jobben. 


Vimpler, lys, vaser, sløyfer, rosa, hvitt, stjerner.. Jeg tror dette blir bra når vi er ferdige, og klare for kirka på søndag kl 10!

Dagene går som dere kanskje skjønner, litt fort om dagen! Derfor blir det litt stille fra meg her på bloggen, men jeg skal passe på å ta noen pauser innimellom og oppdatere dere.


  ★ PUSS PUSS ★

 

 

1 kommentar:

Hilde sa...

Så masse fin pynt:-)
Blir sikkert deilig å få dagen overstått så dere kan begynne å glede dere til jul ;-)

Et spm. helt off topic om du gidder sjekke det;
Hvor stort oldemorteppet dere bruker i vognen er?
Holder på å hekle et slikt selv, men er usikker på hvor stort jeg skal ha det. Tenkte kanskje noe ca. 70x80cm.
Ser dere briuker det en del i vognen, og vil ikke ha et som er for stort heller, som må "balles" ned på sidene.