mandag 31. desember 2012

★ Interiørkos ★

En ting som jeg virkelig elsker å holde på med, er interiør. Jeg elsker oppussing, få nye ideer, inspirasjon, planlegge, shoppe, pynte, prøve nye ting og se gode forandringer. Jeg kan holde på i timesvis her hjemme, pusle med diverse. Male, strikke, hekle, sy, sage, pusse, flytte på ting, lete etter inspirasjon på nettet, blogger, skrive lister.. Det er så gøy!


Akkurat nå er det jul i heimen, men om et par uker er julen og alt det røde pakket bort, og skal ikke fram igjen før om 11måneder.

I romjula har jeg kost meg med inspirasjon fra nettet, og funnet nye farger og forandringer til stua når julen er borte.


På bildene over kan dere se en liten smakebit, med litt julegaver, farger og et nytt prosjekt.

Om en uke skal vi til Riksen igjen, og da er planen å hoppe innom de faste butikkene vi er innom når vi er i hovedstaden. Vi fikk noen gavekort og penger til jul som noe vil bli brukt på litt nytt til stua. Men ikke så mye siden vi har kjøpt mye nytt det siste året. Men litt blir det.. Kan ikke gå glipp av alle salgene som er overalt nå!

Etter et ønske fra Stine, ei veldig god venninne, ble det litt mer interiørinnlegg her på bloggen det siste halvåret, noe jeg håper dere har likt og kanskje vil at jeg skal fortsette med.. (?) Fortsettelse følger.

Forresten, i morgen kommer det et DIY-innlegg om garnlampene.


★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: