onsdag 20. februar 2013

★ ATM ★

Tenker å vente en time til før jeg legger meg, for å ha litt kontroll på feberen til Emma. Er ikke noe trivelig med feber, og jeg merker jeg er litt ekstra redd pga alt som har vært. 

Jeg har visst ikke fortalt det til dere ennå, det siste som har skjedd, som jeg skulle fortelle dere for en evighet siden. Men hun går på medisiner, som må økes når hun har feber. I sommer ble vi også lært opp til å ta sprøyter på henne, om hun skulle få veldig høy feber. Skrekk og gru! 

Når man har feber tar ikke kroppen imot medisinene (?), så derfor trenger hun større dose medisin. I tillegg trenger hun en typ sprøyte som vi setter på henne i låret før hun må på sykehuset. Og siden vi bor et godt stykke unna nærmeste sykehus, må VI ta sprøyte på henne før vi drar..  *klump i halsen*

Så jeg har vært livredd for at hun skulle få feber siden i sommer, og det er ingen god følelse! Redd for at hun skal komme i kontakt med andre som er syke, er forkjølet, kanskje feber.. Det har vært et av mine tre verste mareritt, døgnet rundt!


Vel, over på noe mer hyggelig! Siden jeg blir oppe en stund til sitter jeg nå og lager noen smokkesnorer på bestilling. Fikk nemlig mine første bestillinger i dag, så da fikk jeg litt å gjøre! Veldig koselig!


Sov godt kjære lesere! Håper jeg ser dere i morgen. Jeg titter hvertfall innom.



★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: