fredag 8. februar 2013

★ Fredagskveld ★

Det er fredag, det er helg, vi har vært hos svigers på god middag, Emma sover, Espen er på jobb, jeg sitter i sofaen med Thomas& Harald, popcorn og mine stoffstykker. Klippe, klippe...


I helga skal vi hjelpe til litt med flytting, være med familie og venner, jeg har jo mine prosjekter, og på søndag er det morsdag og fastelaven. Så boller må vi (les: jeg) bake! Jeg hater å bake boller, pga den lange hevetiden, men det er såå godt, det er helg, og det blir ingen fastelaven uten fastelavensboller!

Ha en fin helg alle sammen!

Følg gjerne bloggen min via facebook. Der kommer det giveaways, oppdateringer, bilder o.l..
http://www.facebook.com/pages/liinewvblogspotno/158184794295348


★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Stine-Mari sa...

God helg til dere!

Line sa...

Stine-Mari:

Takk, håper dere også har hatt en super helg! :)