fredag 22. februar 2013

★ God helg! ★

ATM sover Emma lunsj i sengen sin, mens jeg akkurat har bestilt masse fine perler, klyper og nøkkelringer i forskjellige farger og fassonger! Nå skal det lages flere smokkesnorer, vognpynt etc før Emma våkner og vi drar på butikken for å handle inn litt mat til helgen!


Trysil er STAPPFULL av turister nå, så jeg gruer meg litt til å dra på butikken! Det kan bli litt mye av dem til tider.

Jeg har så lyst til å finne på noe artig i helgen, men det ser dårlig ut! Espen skal bort, venner og familie er enten syke eller opptatt... Så da får nok Emma og jeg finne på noe sprell alene da.. 

Ha en fin helg! Jeg titter innom senere..

Jeg tar fortsatt imot bestillinger på smokkesnorer av perler, bånd og hekla bånd, vognpynt og nøkkelringer! Tusen takk til dere som har bestilt av meg til nå!


★ PUSS PUSS ★








4 kommentarer:

Tonje sa...

Hei :)
Jeg vil gjerne bestile av deg, men jeg lurte på om du har perler med navn i andre farger enn trehvitt?
:D

Line sa...

Tonje:

Dessverre har jeg ikke det, men jeg får snart noen andre bokstav perler i tre, som er litt større og finere:)

Tonje sa...

Okei.. Da venter jeg å ser hva spennende du får inn senere før jeg bestiller :)
Du er kjempeflink, og kreativ :D

Line sa...

Tonje:

Gjør det:) Legger ut bilder når jeg har fått det jeg:)

Tusen takk, veldig koselig å høre:)

Puss puss