onsdag 6. februar 2013

★ Hverdagskos ★

Emma og jeg har hatt en helt fantastisk dag! Vi har hatt det så moro, ledd, lekt, sovet lunsj, vært ute en tur, og akt! Så utrolig godt med en litt roligere og mer normal mammapermisjon & hverdag!


I morgen kan jeg virkelig ikke sove til Emma vekker meg, selv om det frister.. Emma og jeg liker å sove litt lenge, til sånn 8-9 tiden, det er jo perfekt tid å stå opp! Men i morgen skal Emma og jeg skal på barseltreff, noe vi gleder oss veldig til, så da er det greit å stå opp litt tidligere! Det er alltid så hyggelig hver gang vi ses, alle de fine sjarmtrollene og mødrene. We can't wait!


I kveld har jeg startet på noen småprosjekter, som jeg nå "gruer" meg litt til å fortsette på. For neste steg er.. Symaskina! Jeg har virkelig ikke fått helt teken på den ennå, så jeg håper det løsner snart! Mer om mine prosjekter, kan det hende dere få se i løpet av uka.


Forresten, jeg leter etter noen fine mammablogger å lese.. Er det noen av mine lesere som blogger om mammalivet, eller kan anbefale noen?



★ PUSS PUSS ★





2 kommentarer:

Karoline sa...

Så UTROLIG fin blogg du har :D Helt tilfeldig at jeg fant bloggen din da jeg søkte på noe på Google ;)

Sikkert litt rart/teit å skrive, men det er så deilig å lese bloggen til en mamma som har vært gjennom litt :) Vet hvordan det føles.. Lykke til videre!

Line sa...

Karoline:

Tusen takk, så koselig å høre! :) Og jeg må si det samme til deg! :)

Ikke rart eller teit, jeg føler akkurat det samme! :) Ser at dere ikke har hatt det så lett heller.. Håper alt går bra med dere:)

Puss puss